poniedziałek, 16 lipca 2012

163. Oficjalne przenosiny.

 
Hey Monday - Wish You Were Here

Witajcie ;)
Jak dobrze wiecie decyzja o przeniesieniu bloga na blogspota nie była dla mnie łatwą decyzją, nie byłam do tego do końca przekonana, ale, właśnie, ale Onet.pl ułatwił mi decyzję.
Dzisiaj, jakąś godzinę temu, może dwie przeglądałam sobie bloga redakcji.
Trafiłam na bardzo ciekawy post, niestety byłam pewna, że to wszystko się tak skończy, więc nie żałuje, że już jakiś czas temu wzięłam się za przenoszenie bloga na blogspota.
Pewnie jesteście bardzo ciekawi, czegóż takiego  mogłam się dowiedzieć, że robię z tego taką wielką sprawę.
To, co robił Onet, to przegięcie...
Blogi z serwisu blog.onet.pl będą przenoszone na blog.pl, ich zdaniem nowoczesną witrynę, tak, taką nowoczesną, że nawet  nie można zastosować tam własnego szablonu...



Link do postu na blogu redakcji blog.onet.pl po kliknięci na obrazek.

Moim zdaniem, to nie ma najmniejszego sensu, przeczytajcie sobie choćby komentarze...
Nikomu nie podoba się ta zmiana...
Z ciekawości założyłam sobie "próbnego" bloga na blog.pl i myślałam, że się przekręcę, kiedy zobaczyłam, to co zobaczyłam, kilka gotowych szablonów do wybrania, bo oczywiście swojego szablonu stworzyć nie można...
Czysty cios po niżej pasa dla nas....

Onet podjął za mnie ta decyzje, nie mam zamiaru prowadzić bloga na czymś takim, jak blog.pl.
Jeżeli mam być szczera, to wolałam blog.onet.pl z awarią, kochałam ten serwis, byłam do niego bardzo przywiązana, kilka lat na nim pracowałam, ale skoro tak, to przenoszę się na blogspot.com, brakuje mi kilku "onetowskich" rzeczy, ale pracuje mi się tu bardzo dobrze.

Trzymam kciuki za moich przyjaciół z blog.onet.pl, mam nadzieje, że niedługo odżyjemy na nowo, już na innych serwisach...

Zamykam simcenter.blog.onet.pl ze stanem:
-odwiedziny: 58 819
-komentarze: 1 778

Ogromnie szkoda mi tego, ale nie mam innego wyjścia...
To był piękny etap mojego blogowania ;)


Takie kolejne BOOM w moim życiu ;)

Pozdrawiam wszystkich gorąco, mam tylko nadzieję, że 'nowe oblicze' simcentera przypadnie Wam do gustu. 
Nie wiem, czemu, ale smutno mi troszkę...
Za jakiś czas być może stworze jeszcze jednego bloga o... heh, podpowiedź filmik ;p
Wspomóżcie człowieka jakimś słówkiem ;)

9 komentarzy:

  1. z tym szablonem że nie można swojego to rzeczywiście cios po niżej pasa ... nie mam bloga na onet.pl kurcze przecież ja wogóle nie mam bloga ;D ale większość blogów które zytam jest na onecie i troche smutno bo sie przyzwyczaiłam, ale dobrze że wcześniej przeniosłaś na blogspota;D mi tam sie podoba wygląd Twojego bloga na blogspocie;D i czytam twojego bloga od dawna i reguralnie ;* pozdrawiam i czekam na nn ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przegięli. I to bardzo przegięli. Jak oni mogli nam to zrobić?... Ja jestem głupia, własnie wróciłam z blogspota na onet i znowu tam wracam :( ale bardzo lubię twojego bloga, zawsze byłam cicha fanka ;33 [simgarden]

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się nowy wygląd bloga :) Jest moim zdaniem bardziej przejrzysty. A i nie przejmuj się :) Jestem pewna, że ten blog będzie równie świetny jak poprzedni :) I będę odwiedzać go równie często :D Pozdrawiam i całuję :* < Suneshinesims >

    Słoneczna

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie ! Onet przesadził ! tam rzeczywiście nie da się dać własnego szablonu ! wierz co ... też zaczynam przeprowadzkę na Bloggera na miejsce mojego dawnego bloga . nie mam zamiaru mieć bloga na blog.pl pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. No masakra, ja nie chcę ale blog.pl jest porąbany, też wybiorę blogspota. Ty każdą notkę kopiowałaś czy zrobiłaś kopię bazy danych?

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest nienormalne, ja raczej także przeniosę się na blogspota, bo blog.pl jest trudny do opanowania i nie mam zamiaru się z nim męczyć :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma opcji, można poprosić o bazę danych. Taki gościu przeniósł bazę danych z onetu na własną domenę, ale komentarzy się nie dało. Wgl nie wiem czy da się przenieść bazę danych na blogspot. Jak myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tymczasem zapraszam na nowego simowego bloga http://sleep-sims.blogspot.com/ . Ponieważ jest nowy, bardzo liczy się dla mnie twoja szczera opinia o nim : 3

    OdpowiedzUsuń