wtorek, 24 lipca 2012

164. "Zamrożone" potrzeby podczas pobytu sima w szkole/pracy



Hej ;)
I jak Wam mijają wakacje?
Mi szczerze powiedziawszy bardzo zleciało, a nic takiego nie robiłam...
Mam nadzieje, że reszta wakacji będzie mi się bardzo wlekła.
Do tej pory nigdzie nie byłam i pojadę dopiero pod koniec sierpnia na 4-5 dni na obóz integracyjny z nowej szkoły, jestem ciekawa, jak to będzie wyglądać.
Dziękuje Wam za wszystkie komentarze z poprzedniej notki ;)


***

A co do głównego tematu, to jak to tradycyjnie ja, przeglądałam sobie ostatnio modthesims.info w poszukiwaniu jakichś ciekawych rzeczy i znalazłam ;)


Otóż mod ten "zamraża" potrzeby naszego sima podczas pobytu naszego sima w szkole/pracy.
Jedna dziewczyna wysłała do mnie maila z pytaniem o taki właśnie mod.

(Kliknij w obrazek powyżej, aby przejść do strony z modem)


***


Na koniec pragnę Was gorąco zaprosić na moje pozostałe blogi, może któryś z nich przypadnie Wam do gustu ;)
Bardzo Was proszę o komentarze, jest to dla mnie ważne, szczególnie po przeniesieniu na blogspot.com



Kryminalne Zagadki Nowego Jorku "CSI:NY"


***

To tyle na dzisiaj ;)


9 komentarzy:

  1. Super notka mod napewno sie przyda ;D mi też szybko coś te wakacje lecą ;) pozdrawiam gorąco;* wspaniała notka czekam na nową ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy mod. Na pewno mi się przyda, bo nienawidzę kiedy po męczącym dniu w szkole, sim zasypia mi na podłodze ;) Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę :* < SuneshineSims >

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mod, ale mój tam w pracy je i sika, najwyżej zemdleje, ja tam maxmotives i jedziemy XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo obóz integracyjny na sto pro będzie super :D fajny mod, ale u mnie przeważnie mody nie działają :C nie mogę doczekać się messerów :D desimetto

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny mod . te wakacje tak szybko lecą . ja właśnie wracam z wakacji i nie mogę wejść na bloga ; < . pisze , że taki blog nie istnieje . czekam na Messerów . pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny ten mod :) ja zawsze w trójce kontroluję te potrzeby za pomocą kodu :D a tak wgl. to zapraszam Cię na CometSims.blogspot.com (kontynuację Blog-Sims) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mod. Na pewno się przyda :) Dodaję ten blog do ulubionych
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny blog ;** Zapraszam do mnie (mylovesim.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  9. ;D Też cię dodam. Super blog ^^

    OdpowiedzUsuń