czwartek, 2 sierpnia 2012

165. Simka do pobrania



Witajcie ;)
I jak Wam lecą wakacje? Właśnie, lecą... kurcze, już sierpień, ale mam nadzieje, że będzie to świetny miesiąc.
Zeszły był cudowny, nie spodziewałam się, że to będzie tak wyglądać :)
Wiem jestem tajemnicza, ale naprawdę nie chcę Was tu zanudzić na śmierć.
Widzę też, że przekonaliście się w miarę do blogspota ;)
Szczerze... ja też, jest świetny na prowadzenie simowych blogów, założyłam też bloga o CSI:NY, jeśli ktoś jest zainteresowany, może tam znaleźć newsy dotyczące nowego - 9 sezonu oraz opisy odcinków, niestety jestem na razie w 2 sezonie, ale niedługo pojawią się opisy każdego odcinka ;)

Ehm... nie wiem, czy zauważyliście taką "małą" zmianę na blogu, mianowicie nowa szata graficzna, już 2 na tym blogu, juhu! AgnEs. szaleje :D
A tak poważnie, jak się Wam podoba?

***

To dzisiaj mam dla Was simkę do pobrania :)


Simka jest do pobrania na moim chomiku.


 ***

Hmm... I co by tu na koniec napisać...
Zapraszam do komentowania i czytania oraz na moje pozostałe blogi ;)
Pozdrawiam, do napisania ♥

20 komentarzy:

  1. Śliczna simka ;DD Nowy nagłówek ?

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm uwielbiam tego gościa na nagłówku :D ja go kocham ! :D a wygląd świetny bardzo mi się tu podoba, może między innymi ze względu na tego gościa XD mm a simka śliczna, jak znajdę chwilę i miejsce na kompie to z pewnością pobiorę :) desimetto

    OdpowiedzUsuń
  3. AgnEs. szaleje :D ;) Simka super, szkoda, że do TS2 ;) Ja się przymierzam do stworzenia drugiego bloga o... no właśnie, 'o'... ;) Dowiesz się przy innej okazji ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablonik się udał ^^ Simka śliczna! Pobrałabym, ale chwilowo nie mam sims 2 ;/
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. nowy nagłówek , rzeczywiście szalejesz AgnEs. ! simka równie piękna jak nagłówek : ) . ja zacząłem się "przeprowadzać" na Bloggera i mam pytanie : każdą notkę kopiowałaś czy robiłaś to jakoś inaczej ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmieniłem adres bloga . Teraz to magical-sims.blospot.com . Przy okazji pojawiła się tam pierwsza nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  7. Simka cudna <3 Na moim blogu pojawiła się nowa notka. Serdecznie zapraszam :) [popcorn-sims.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  8. NN na mylovesim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm śliczny nagłówek taki cudowny;D wygląd bloga jest super bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalejesz , szalejesz xd Simka bardzo ładna, niestety nie mogę pobierać bo mi się w grze nie wyświetlają ;( a zapraszam na foto-sims-story.blogspot.com NOWY adres ! Oczywiście mam Cie w elicie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna Simka :) no mi też lecą te wakacje ;/ dla mnie lipiec też był udany. :D Fajna ta nowa szata graficzna. :) A Simka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Blog-Sims pojawiła się nowa notka! :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Głosowanie jurorów rozpoczyna się 18 sierpnia więc miałabyś jakiś czas na zagłosowanie. :D Poza tym na Twoją pocztę na Onecie wysłałem pewną informację, mam nadzieję, że się zastanowisz i odpowiesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na http://simservice.blog.onet.pl/ nn z informacją o przenosinach. W związku z tym zapraszam na jego kontynuację http://royalsims.blogspot.com/, nareszcie się przeniosłem :) Pozdrawiam, kiedyś TheTomuland! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. NN na mylovesim.blogspot.com - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. sorki ale jednak nie . komp mi nawala i post się skasował .

      Usuń
  17. nie jednak się opublikowała ; D . więc jednak jest NN

    OdpowiedzUsuń