niedziela, 12 sierpnia 2012

166. Zapowiedź The Sims 3: Cztery Pory Roku + kilka ważnych informacji informacji


Hej słoneczka ;*
Straasznie te wakacje lecą, czyż nie? Mi okropnie... Pogoda oczywiście średnia, bo przecież kto by chciał korzystać z ostatnich tygodni wakacji...? Lubię deszcz, ale nie teraz, teraz to bym chciała upały 35 stopni i spacery ciepłymi wieczorami.

Jest chyba tylko jeden plus takiej pogody... mogę troszkę nadgonić notki na blogach, a przynajmniej tak mi sie wydawało, do póki mój "kochany" komputerek nie zaczął wywalać blue screen'a... no ku*wa, akurat teraz...?! Na CSI:NY mogę jeszcze notki dodawać, bo to nie jest dla niego jakieś wielkie obciążenie (możecie znaleźć tam opisy odcinków oraz newsów odnośnie 9 sezonu), ale gra w simsy na razie odpada... a miałam dodać i Messerów i nową rodzinkę i miałam zaplanowanych kilka fajnych instrukcji, ale nie... dlatego dzisiaj postanowiłam dodać zwiastun nowego dodatku do The Sims 3, będą to Cztery Pory Roku, wiem, że się cieszycie z tego powodu, ja chyba dzięki temu dodatkowi jeszcze raz spróbuję z The Sims 3 ;)

Hehe, 22 jadę na obóz integracyjny z nowej szkoły, jestem bardzo ciekawa, jak to wszystko będzie wyglądać, mam nadzieję, że poznam tam kilku fajnych ludzi.
Tak więc od 22 do 26 na bank nie pojawi się żadna notka na blogu...

Po przyjeździe, bo wcześniej raczej nie będę miała kiedy, muszę doprowadzić ten nieszczęsny komputer do porządku, czyli mam nadzieje, że jeszcze przed wrześniem dodam jakąś notkę, że tak powiem "z gry".
Nienawidzę stawiania całego systemu na nowo, bo wszytko od początku trzeba instalować, normalnie coś człowieka może trafić...

Dobrze, to chyba tyle, jeżeli chodzi o to, co chciałam Wam przekazać, teraz czas na zwiastun, który obiecałam na początku notki ;)



Dodatek zapowiada się naprawdę świetnie ;)


Tyle na dzisiaj ;)
Być może, coś uda mi się jeszcze napisać przed wyjazdem i naprawieniem tego dziadostwa, ale nie gwarantuję tego...
Papa ;*


26 komentarzy:

  1. możesz informować o NN w powiadomieniach? :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten dodatek Cztery Pory Roku. Już nie mogę się doczekać, kiedy będzie w sprzedarzy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. NN na mylovesim - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten dodatek będzie świetny1 Dzięki za przybliżenie informacji o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, jaki świetny blog <3 moze dodamy sie do elity? czekam na odpowiedz .

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam tak samo, znaczy jeśli chodzi o świecący błękit na ekranie, nie mam wgl rodzineeeeek, teraz siedzę na notebook'u i zainstalowałam simy i próbuję w nie grać, bo albo wyłączają się same co 4,5 minuty, albo nie chce się ładować otoczenie, rodzinka ... ale jakoś brnę, dzisiaj cały dzień próbuję grać i jedyne co zrobiłam to odpaliłam rodzinkę i zaraz mi się wszystko wieszało i musiałam od nowa włączać i tak cały dzień.... miłego wyjazdu integracyjnego ! :) desimetto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach zapomniałam, miałam się jeszcze cb zapytać jak zrobić własną "ikonkę" koło adresu bloga na górze (ty masz np inicjały s-a)

      Usuń
  7. SUPER <3 Już się nie mogę doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. http://popcorn-sims.blogspot.com/ Nowa notka zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :) chyba będe wpadać tu częściej :D


    s-jak-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. AgnEs. ratuj ! Nie wiem czemu ale mój blog został usunięty . Ciągle pisze " ten blog został usunięty " a ja nie wiem czemu . próbuję wejść na pocztę na Gmailu a tu mi wyskakuje , że to połączenie jest niebezpieczne . wcześniej mogłem to zignorować a teraz nic . mogę tylko siedzieć i czekać na czyjąś pomoc . pisz do mnie na Onet . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. nn na mylovesim - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. NN na mylovesim ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na CometSims.blogspot.com pojawiła się nowa notka! :) Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi wakacje też szybko mijają ;D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się doczeać dodatku ;) Powodzenia na obozie. Fakt. wakacje za szybko lecą :/ obserwuję i zapraszam do mnie :) // Sims-Passion-Evo

    OdpowiedzUsuń
  16. NN na mylovesim - Zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. nn na creative-sims.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Heej , dodałam do obserwatorów :3 I mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym ;* [ creative-sims ]

    OdpowiedzUsuń
  19. Na CometSims.blogspot.com pojawiła się nowa notka! :) Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nowa notka na mylovesim - Przepraszam, że ostatnio nie komentowałam bloga, nie miałam czasu. Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  21. NN na mylovesim. Wejdź to jedyne o co cię teraz proszę.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny post ^^

    http://welove-sim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. nn na creative-sims, ale gdy zobaczysz ten komentarz to będzie to adres : honesty-love. Mam nadzieje ze wpadniesz ;) Zapraszam na mojego bloga o tematyce dla nastolatek ;) / Nessie

    OdpowiedzUsuń